Veelgestelde vragen

Hier vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Wat zijn de bezorgtijden en bezorgkosten?
  • 08:00 – 18:00 € 7,95
  • 08:00 – 11:00 € 15,95
  • 08:00 – 15:00 € 9,95
  • 10:00 – 16:00 € 9,95
  • 13:00 – 16:00 € 15,95


Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Als je op werkdagen voor 17:00 bestelt, kunnen wij morgen al bezorgen. Je kunt natuurlijk ook voor een andere datum kiezen. We hebben diverse tijdsvensters waarin je kunt kiezen om jouw bestelling te ontvangen. Zie hierboven.

Ik ben niet thuis, en nu?

Wat jammer dat we je niet treffen! Onze bezorger zal altijd proberen om je te bellen indien er een telefoonnummer bekend is in de bestelling. Aangezien een taart een vers product is, zijn wij verplicht om deze aan een persoon te overhandigen. Daarom zullen we altijd proberen om de taart bij de buren af te geven indien de ontvanger niet aanwezig is. Mogelijk kunnen zij de taart ook niet aannemen, in dat geval nemen wij de taart retour. 

Wat gebeurt er met mijn taart als mijn buren en ik niet thuis zijn?

In dat geval zullen wij de taart weer mee retour nemen. De bezorgdienst zal de volgende dag nog een poging tot bezorging doen. Wij mogen de taart enkel één dag later opnieuw aanbieden. Om die reden kunnen wij de taart niet opnieuw aanbieden op zondag als zaterdag de originele dag van bezorging is. 

Op welke dagen bezorgen jullie?

Wij bezorgen van maandag tot en met zaterdag in heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Al onze taarten en gebak worden verpakt in een taartendoos van karton. 

Hoe kan ik zien of mijn bestelling onderweg is?

De ochtend van de dag van bezorging ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace code. Op die manier heb je een indicatie van wanneer wij voor de deur zullen staan. Houd er wel rekening mee dat deze tijd kan verschuiven door bijvoorbeeld files of andere afwijkingen op de route van de chauffeur.

Bezorgen jullie ook in andere landen?

Wij bezorgen enkel in Nederland.

Kan ik een taart dezelfde dag nog laten bezorgen?

Helaas is dit niet mogelijk. De vroegst mogelijke optie zal de dag na bestelling zijn! Dit met uitzondering van de zondag. 

Kan ik meerdere taarten tegelijk door heel Nederland laten bezorgen?

Ja, dat kan! Je kunt meerdere taarten in de winkelmand plaatsen. Bij de volgende stap kun je kiezen voor de optie om de taart op meerdere adressen te laten bezorgen. Dit heeft geen maximum.

Bij een grote zakelijke bestelling, raden wij aan om contact op te nemen met de klantenservice!

Ik heb een typefoutje gemaakt in de bezorg- of factuurgegevens. Kan ik dit nog wijzigen?

Wat fijn dat je hier zelf achter bent gekomen! Zo voorkomen we dat het mis gaat met de bezorging. Je kunt wijzigingen doorgeven tot 12:00 de dag voor de bezorging. Dit kan via de mail of telefonisch.

Ik wil iets aan mijn bestelling wijzigen. Tot wanneer kan ik dit uiterlijk aangeven?

Wijzigingen aan het product zelf, kunnen wij enkel doorvoeren als de taart nog niet geproduceerd is. Al onze producten worden één dag voor levering gemaakt. Wijzigingen die je twee dagen voor de levering doorgeeft, kunnen wij daarom wel doorvoeren. Op het moment dat een product al is geproduceerd, is een wijziging of annulering niet meer mogelijk. 

Ik wil mijn bestelling annuleren. Tot wanneer kan ik dit uiterlijk aangeven?

Annuleringen kunnen wij enkel doorvoeren als de taart nog niet geproduceerd is. Al onze producten worden één dag voor levering gemaakt. Wijzigingen die je twee dagen voor de levering doorgeeft, kunnen wij daarom wel doorvoeren. Op het moment dat een product al is geproduceerd, is een wijziging of annulering niet meer mogelijk. 

Krijg ik mijn geld terug bij een annulering?

Of wij geld kunnen crediteren bij een wijziging, is ervan afhankelijk of de bestelling al geproduceerd is. Als dit het geval is, kunnen wij helaas niets meer crediteren. Als je op tijd bent, zullen wij het aankoopbedrag uiteraard crediteren.

Hoe lang duurt het verwerken van mijn bestelling?

Wanneer je je bestelling hebt afgerond, kun je binnen 20 minuten een orderbevestiging in je mail verwachten. Niets ontvangen? Kijk dan eerst in je spambox. Als je daar niets vindt, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Helaas kunnen wij geen bestellingen aannemen via de telefoon. De handigste optie is om via de website te bestellen.

Kan ik via de mail bestellen?

Dit is mogelijk voor de zakelijke markt! Geef in dat geval de bestelling op werkdagen vóór 16:30 door aan klantenservice@besteltaart.nl met daarin de volgende gegevens: welke taart, aantal personen, wel/geen kaartje, wel/geen tekst op de taart, factuur gegevens, gewenste bezorgdatum en het gewenste bezorgvenster. 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kun bij ons betalen via iDeal en Creditcard. Indien je zakelijk bestelt, kun je achteraf per factuur betalen.

Is de prijs inclusief of exclusief BTW?

De prijzen die je op de site ziet, zijn allemaal inclusief 9% BTW.

Hoeveel BTW betaal ik over de bestelling?

Bij ons betaal je 9% BTW over de gehele bestelling. 

Hoe betaal ik met een vouchercode?

Wat leuk dat je een kortingscode hebt! De code kun je invoeren in het winkelmandje, na het klikken op: ''Kortingscode invullen?''

Mijn vouchercode werkt niet, wat nu?

Geen zorgen! Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@besteltaart.nl of +31 (0)23 - 764 09 30. Wij zullen met je meekijken voor een oplossing. 

Kan ik als particulier per factuur bestellen?

Helaas kunnen wij deze optie alleen aan onze zakelijke klanten bieden. Wel kunnen wij een order verwerken als een factuur vooraf voldaan wordt.

Waar kan ik de ingrediënten van de taart vinden?

De ingrediënten van de producten staan vermeld op de website bij de productomschrijving. Heb je over bepaalde producten toch wat extra vragen? Dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Zijn de producten van BestelTaart.nl halal?

Wij gebruiken uitsluitend plantaardige gelatine in al onze producten. Hierdoor is bijna ons gehele assortiment halal, met uitzondering van ons gebak met alcohol.

Hoe lang zijn de producten van BestelTaart.nl houdbaar?

Al onze producten worden de dag voor bezorging in onze bakkerij in Haarlem gemaakt. Onze producten blijven 1 á 2 dagen vers mits je ze gekoeld bewaart. Hier kunnen wij echter geen garantie op geven, omdat wij enkel zicht hebben op ons eigen productie- en vervoersproces.

Kan ik mijn taart invriezen?

Wij raden het niet aan om je taart in te vriezen.

Kan ik mijn product personaliseren?
  • Kaartje: bij al onze producten kun je de optie aanvinken om een kaartje aan de bestelling toe te voegen. Hierop kun je een tekst van maximaal 200 tekens plaatsen.
  • Logo/afbeelding: indien het mogelijk is om een foto op je taart te laten afdrukken, zie je altijd die optie staan bij de desbetreffende taart. Gebruik hierbij bij voorkeur een afbeelding van minimaal 300dpi en maximaal 2MB.  
  • Tekst op taart: indien het mogelijk is om een stukje tekst op je taart te laten plaatsen, zie je deze optie altijd bij het desbetreffende product staan. De tekst wordt geprint op ouwel, ook wel bekend als eetbaar papier. Vervolgens wordt dit bevestigd op een stuk rolfondant en uiteindelijk op de taart geplaatst.


Kan ik een kaartje toevoegen aan mijn bestelling?

Bij al onze producten kun je de optie aanvinken om een kaartje aan de bestelling toe te voegen. Hierop kun je een tekst van maximaal 250 tekens plaatsen. Hier zijn extra kosten aan verbonden.

Kan ik een tekst op de taart laten plaatsen?

Als het mogelijk is om een stukje tekst op je taart te laten plaatsen, zie je deze optie altijd bij het desbetreffende product staan. De tekst wordt geprint op ouwel, ook wel bekend als eetbaar papier. Dit papier wordt geplaatst op een stukje rolfondant en deze wordt weer op de taart geplaatst!

Kan ik een afbeelding of logo op de taart laten plaatsen?

Als het mogelijk is om een foto op je taart te laten afdrukken, zie je altijd die optie staan bij het desbetreffende product. Gebruik hierbij bij voorkeur een afbeelding van minimaal 300dpi en maximaal 2MB. Hier zijn extra kosten aan verbonden.

Ik kan mijn gewenste afbeelding niet uploaden, wat nu?

Waarschijnlijk is je afbeelding iets te groot. Onze site ondersteunt afbeeldingen tot maximaal 25MB. Als je je foto iets kleiner maakt, zal het vast lukken. Als dat niet het geval is, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice. 

Ik wil een taart laten maken die niet op jullie website staat, is dat mogelijk?

Door de grote hoeveelheid aanvragen, kunnen wij helaas geen custom made taarten maken. Om je taart toch nog gepersonaliseerd te maken, verwijzen we je door naar onze fototaarten. Hier kun je elke gewenste afbeelding op laten plaatsen. Ook is het mogelijk om een stukje tekst op je taart te laten plaatsen. 

Ik heb een klacht over mijn ontvangen product, wat nu?

Wat vervelend! Indien je niet tevreden bent met het ontvangen product, kun je contact opnemen met de klantenservice. Zorg dat je een foto maakt van je ontvangen product, zodat wij een gepaste oplossing kunnen vinden. 

Mijn product is beschadigd geleverd, wat nu?

Wat vervelend! Indien je een beschadigd product hebt ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice. Zorg dat je een foto maakt van het ontvangen product, zodat wij op zoek kunnen naar een gepaste oplossing. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit kan zeker! Afhalen kan van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.